ُسومین مجمع عمومی عادی و فوق العاده سال ۱۴۰۰ انجمن ، یکشنبه  ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ساعت ۱۴ ، در دبیرخانه انجمن به صورت آنلاین و در سامانه آنی میت و با شرکت ۲۶۰ نفر از اعضای انجمن، اعضای هیات مدیره هشتم، نمایندگان شرکت آنی میت و نماینده  رسمی وزارت کار خانم‌ قنبرعلی برگزار شد.
پس از دقایقی  انتظار برای پیوستن اعضا به مجمع و به محض به حد نصاب رسیدن مجمع،  خانم فاطمه کرکه آبادی، رئیس هیات مدیره دوره هشتم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، به صورت قانونی به حدنصاب رسیدن مجمع و رسمیت یافتن آن را اعلام کردند و پس از پخش سرود ملی و با رای شرکت کنندگان در مجمع، آقای بهرام کلهرنیا به عنوان رئیس، خانم سیما مشتاقی به عنوان نایب رئیس، آقای محمد مهدی پناهی ناظر اول، آقای الیاس امینیان نظر دوم  و خانم لادن رضایی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند و دستور جلسه مجمع در اختیار رئیس جلسه ایشان قرار گرفت و مجمع شروع شد.

در ابتدا  جهت تصویب موضوع برگزاری آنلاین مجامع انجمن، مجمع فوق العاده اعلام شد و پس از توضیح توسط رئیس مجمع این بند اساسنامه به رای گذاشته شد و به تصویب اعضا رسید (در شرایط اضطراری، به تشخیص هیات مدیره و موافقت وزارت کار، مجمع عمومی عادی و فوق العاده می تواند به صورت مجازی برگزار شود و همه مواد یک مجمع واقعی بر آن مرتبت است).

پس از آن بنا بر اعلام رئیس جلسه، مجمع به حالت عادی برگشت و خانم فاطمه کرکه آبادی گزارش سه ساله (۱۳۹۷-۱۴۰۰) فعالیت هیات مدیره دوره هشتم را قرائت کردند. پس از ایشان، آقای محسن سلیمانی خزانه‌دار دوره هشتم، گزارش مالی را ارائه کردند و پس از تایید صحت گزارش مالی توسط بازرس آقای کارنگ طیاری تایید گزارش فعالیت ها و گزارش خزانه داری به رای گذاشته شد و به تصویب اعضای حاضر در مجمع رسید.

سپس مجمع وارد مرحله‌ی انتخابات هیات مدیره و بازرس دوره نهم شد.
در ابتدا فیلم کوتاهی از برخی کاندیداهای هیات مدیره دوره‌ی نهم جهت معرفی و شرح اهداف و برنامه هایشان پخش شد و سپس رای گیری آغاز شد.

پس از پایان رای‌گیری از تعداد حاضر در مجمع، ۱۸۹ رای ثبت شد و نتایج آرای کسب شده به شرح زیر می باشد:

اعضای اصلی هیات مدیره دوره نهم:
ایرج میرزاعلیخانی،عادل صدر ممتاز، 
زهرا پاشایی، 
بابک اربابی، 
لیلا مشتاقی، 
محمد اردلانی، 
بهداد صالحی

اعضای علی‌البدل:
علی مرادی بارانی، 
محسن سلیمانی

بازرس اصلی هیات مدیره دوره نهم:
مسعود سپهر

بازرس علی‌البدل:
عباس میرزاخانی

به اشتراک بگذارید:

security code